مزایای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک را معمولا در شرکتهای کوچک به دلیل نفرات کم استفاده میکنند .

از مهم ترین مزایای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک ، قابلیت برقراری ارتباط با واحد های مختلف سازمان یا شرکت های مورد نظر بدون هزینه می باشد که از این طریق ارتباط به سهولت برقرار می شود و موجب کارایی بهتر در مکان های مورد نظر می گردد ، همچنین دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک می تواند چند نفر را در پشت خط نگه دارد و خط های وصل شده را به شخص مورد نظر وصل کنند که کلیه این کار ها نظم و دقت را در مکان ها در پی دارند .

مزایای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک ، از طریق گوشی اپراتوری به نام ۷۷۳۰ برنامه ریزی میگردد که از این گوشی هم میتوان به عنوان گوشی اپراتوری و هم به عنوان گوشی مدیریتی استفاده کرد جهت داخلی های مربوطه ، هم میتوان از گوشی پاناسونیک ۷۷۳۰ وهم از گوشی های بسیار ساده s500 پاناسونیک استفاده کرد تا هزینه زیادی را متحمل نشوید در سانترال پاناسونیک پرظرفیت هم میتوان از گوشیهای دیجیتالی مانند ۳۴۶، ۳۳۳ ، ۷۶۶۵ ، ۷۶۳۳، ۵۴۳ و … استفاده کرد .

مزایای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک ، قابلیت دیگری را که برای مشترکین در نظر گرفته این است که در صورت در خواست مشترکین میتواند به گونه ایی تنظیم گردد که از تماس کارکنان سازمان یا شرکت به بیرون و تماس های خصوصی آن ها جلوگیری کند و از این طریق از سوء استفاده و هزینه های اضافی جلوگیری نماید.

مزایای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک قابلیت تلفن گویا را دارد که به وسیله آن شرکت به صورت خودکار برای مشتری معرفی میشود و داخلی ها را تعریف کرده و در نهایت به دلیل نداشتن داخلی مورد نظر به اپراتور وصل گردد و برقراری نظم و سریع شدن کار ها کمک شایانی کرده است زیرا از این طریق فردی که زنگ می زند میتواند به طور مستقیم به داخلی مورد نظر خود وصل گردد.

از این طریق سرعت ارتباط بالاتر میرود و از اشغال بودن زیادی خطوط نیز جلوگیری خواهد شد و بی نظمی ها و شلوغی های خطوط نیز از بین خواهد رفت و از طریق منشی گویا یک پیام ضبط شده برای فردی که تماس گرفته است پخش می گردد و او گزینه ی مورد نظر را انتخاب کرده و به واحد مورد نظر خود وصل می گردد .

سانترال پاناسونیک با ظریفیت های مختلف و به صورت پر ظریف و کم ظرفیت طراحی شده که مقدار ظریفیت های آن متغیر می باشد و هر مشترکی طبق نیاز خود ازآن خریداری و استفاده خواهد کرد .

 

 

 

مزایای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

تغییر پذیری آسان و متنوع

برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت

مدیریت و کاهش هزینه ها

برنامه ریزی تلفن های سانترال با اجرای کدهای موجود

پیغام گیر گویا

دارای آیفون، درب باز کن

امکان گذاشتن قفل روی خطوط شهری و شماره صفر

امکان اعمال محدودیت در برقراری تماس

منشی اتوماتیک

انتقال افراد به داخلی های مورد نظر

نگه داشتن چندین نفر پشت خط، به طور همزمان

مشخصات سانترال های کم ظرفیت TES-TEM پاناسونیک

  • حداکثر پیکربندی – 8 آنالوگ CO / 24 برنامه افزودنی
  • انتقال تماس (مشغول / بدون پاسخ / دنبال من / به خارج)
  • پیام صوتی داخلی (BV)
  • DISA (دسترسی مستقیم به داخل سیستم)
  • توزیع تماس یکنواخت (UCD)
  • نمایش شناسه تماس گیرنده در SLT و APT
  • به فرستندگان پیامک اجازه دهید پیام های خود را آدرس دهند
  • مستقیماً به SLT (تلفن تک خطی) یک کاربر خاص
    محصولات شرکت:WWW.PANASONIC.COM
    برای مشاهده محصولات سایت کلیک کنید .