بهترین تیم های تکنیسین نصاب شرکت شبکه گستران مهرحامد از متخصص ترین تکنسین های فنی در این حوزه انتخاب شده اند.
همچنین بخش روابط عمومی شبکه گستران مهرحامد با تشکیل کلاس ها و دوره های منظم دانش و تخصص نصاب دوربین مداربسته و تکنسین های نصب را همواره افزایش می دهیم.
کیفیت اجرایی، زمانبندی در نصب و راه اندازی پروژه از استاندارد های اجرایی شبکه گستران مهرحامد است.
بهترین نصاب دوربین مداربسته تهران و حومه را میتوانید از شبکه گستران مهرحامد یا باپرکردن فرم درخواست نصاب یا تماس با کارشناسان ما با شماره 58785-021 و 09124215233 درخواست نمایید.

بهترین شرکت نصاب دوربین مداربسته تهران و حومه

شرکت نصب دوربین مداربسته شبکه گستران مهرحامد فعالیت خود را در سال 1391 در زمینه سیستم های حفاظتی ، نظارت تصویری و شبکه های کامپیوتری آغاز کرد.

تیم های شبکه گستران مهرحامد با کسب نمایندگی از معتبر ترین برندهای جهانی و با داشتن بزرگترین شبکه فروش در سطح کشور جزو برترین شرکت های فعال در این حوزه است.مفتخریم با همکاری مهندسان خلاق و نخبه ایرانی توانسته ایم راهکار های نوین و با کیفیت را در این حوزه ارائه دهیم و بالاترین سطح رضایتمندی در میان مشتریان را بدست آوریم.

کارشناسان بازدید کننده

کارشناسان بازدید کننده شرکت با داشتن دانش فنی و تجربه ای بالا در این حوزه با حضور در محل پروژه به مشتریان شرکت مشاوره ارائه می دهند. همچنین با بررسی محل پروژه و متناسب با نیاز و خواسته های کارفرما،طرح و نقشه ای کاربردی و با کیفیت برای پروژه طراحی و ارائه می دهند.

 

سوالات متداول

نصاب بعد از مشاوره رایگان اولیه که به صورت تلفنی یا در واتساپ و یا در سایر پیام رسان ها دریافت کرده اید به محل شما اعزام می شود بازدید اولیه کاملا رایگان صورت میگیرد ،درخواست با توجه به تقاضای شما و یا مشکل سیستم حفاظتی و یا نظارتی شما میباشد که قبل از اعزام کارشناس با توجه به آن برآورد های احتمالی که از جمله وظایف نصاب شامل کابل کشی ،انتقال تصویر ، نصب اولیه ، تعمیر و بروزرسانی و یا جابجایی دوربین باشد خواهد بود ،

کلیه خدمات مربوط به سیم کشی ، نصب دوربین های مداربسته و تنظیمات دستگاه های متصل برای رصد دوربین ها از جمله خدمات ارائه شده توسط نصاب دوربین مداربسته می باشد.